Bunuh penuntut UiTM di lebuhraya, bekas tukang masak dihukum gantung sampai mati | Viral Blog | Berita Viral
loading...

Bunuh penuntut UiTM di lebuhraya, bekas tukang masak dihukum gantung sampai mati

Bunuh penuntut UiTM di lebuhraya, bekas tukang masak dihukum gantung sampai mati - Hallo PemirsaViral Blog | Berita Viral, Pada Artikel yang kalian baca kali ini dengan judul Bunuh penuntut UiTM di lebuhraya, bekas tukang masak dihukum gantung sampai mati, kita sudah siapkan artikel ini dan itu dengan baik untuk kalian baca dan ambil informasi didalamnya ya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Sensasi, yang kita tulis ini dapat kalian mengerti ya,selamat membaca.

Judul : Bunuh penuntut UiTM di lebuhraya, bekas tukang masak dihukum gantung sampai mati
link : Bunuh penuntut UiTM di lebuhraya, bekas tukang masak dihukum gantung sampai mati

Baca juga


Bunuh penuntut UiTM di lebuhraya, bekas tukang masak dihukum gantung sampai mati

loading...

TAIPING, PERAK - Bekas tukang masak dijatuhkan hukuman gantung sampai mati oleh Mahkamah Tinggi Taiping hari ini, selepas didapati bersalah membunuh penuntut Universiti Teknologi MARA (UiTM) Pulau Pinang, dua tahun lalu, lapor Harian Metro

Hukuman itu dijatuhkan Pesuruhjaya Kehakiman, Mohamed Zaini Mazlan terhadap Syarafi Abu, 27, selepas pihak pembelaan gagal menimbulkan keraguan munasabah terhadap kes pendakwaan. 

Syarafi didakwa membunuh Nur Syuhada Johari, 20, di Kilometer 228.2, Lebuhraya Utara Selatan (PLUS), berdekatan Bukit Gantang, jam 11.55 pagi 2 Februari 2015. 

Syarafi didakwa mengikut Seksyen 302, Kanun Keseksaan yang memperuntukkan hukuman gantung sampai mati jika disabit kesalahan. 

Laporan akhbar sebelum ini melaporkan Nur Syuhada dipercayai dikelar di leher oleh Syarafi yang juga tinggal sekampung dengannya ketika mereka menaiki kereta menghala arah selatan pada hari kejadian. 

Mangsa meninggal dunia di Hospital Kuala Kangsar ketika mendapatkan rawatan. 


Begitu deh artikelnya Bunuh penuntut UiTM di lebuhraya, bekas tukang masak dihukum gantung sampai mati

sudah kamu baca sampai selesai. Bunuh penuntut UiTM di lebuhraya, bekas tukang masak dihukum gantung sampai matiNah kali ini, moga aja bisa ngasih manfaat untuk kalian semua ya. so, sampai jumpa di postingan artikel berikutnya.

Kamu sekarang membaca artikel Bunuh penuntut UiTM di lebuhraya, bekas tukang masak dihukum gantung sampai mati dengan alamat link https://goesviralblog.blogspot.com/2017/05/bunuh-penuntut-uitm-di-lebuhraya-bekas.html
loading...

0 Response to "Bunuh penuntut UiTM di lebuhraya, bekas tukang masak dihukum gantung sampai mati"

Post a Comment

loading...

Viral Terupdate