Hentak kepala abang sehingga mati kerana tanah pusaka | Viral Blog | Berita Viral
loading...

Hentak kepala abang sehingga mati kerana tanah pusaka

Hentak kepala abang sehingga mati kerana tanah pusaka - Hallo PemirsaViral Blog | Berita Viral, Pada Artikel yang kalian baca kali ini dengan judul Hentak kepala abang sehingga mati kerana tanah pusaka, kita sudah siapkan artikel ini dan itu dengan baik untuk kalian baca dan ambil informasi didalamnya ya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Sensasi, yang kita tulis ini dapat kalian mengerti ya,selamat membaca.

Judul : Hentak kepala abang sehingga mati kerana tanah pusaka
link : Hentak kepala abang sehingga mati kerana tanah pusaka

Baca juga


Hentak kepala abang sehingga mati kerana tanah pusaka

loading...

BUKIT MERTAJAM, PULAU PINANG - Seorang lelaki maut selepas kepalanya dihentak dengan alat pemadam api oleh adiknya di Kampung Sama Gagah, jam 7.50 pagi tadi, lapor Harian Metro. 

Dalam kejadian itu, mangsa berusia 59 tahun dan adiknya, 48 tahun dilaporkan bertengkar mengenai isu tanah pusaka sebelum suspek mengambil alat pemadam api dan menghentak kepala mangsa. 

Ketua Polis Daerah Seberang Perai Tengah, Asisten Komisioner Nik Ros Azhan Nik Ab Hamid berkata, pihaknya yang tiba sejurus dimaklumkan mendapati mangsa terbaring tidak sedarkan diri di luar rumah. 

Pihak ambulans yang tiba di lokasi kejadian mengesahkan, mangsa telah meninggal dunia. 

Polis kemudian menahan suspek di lokasi kejadian sebelum dibawa ke Ibu Pejabat Polis Daerah Seberang Perai Tengah untuk tindakan lanjut. 

Kes disiasat mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan kerana membunuh. - The Reporter


Begitu deh artikelnya Hentak kepala abang sehingga mati kerana tanah pusaka

sudah kamu baca sampai selesai. Hentak kepala abang sehingga mati kerana tanah pusakaNah kali ini, moga aja bisa ngasih manfaat untuk kalian semua ya. so, sampai jumpa di postingan artikel berikutnya.

Kamu sekarang membaca artikel Hentak kepala abang sehingga mati kerana tanah pusaka dengan alamat link https://goesviralblog.blogspot.com/2017/05/hentak-kepala-abang-sehingga-mati.html
loading...

0 Response to "Hentak kepala abang sehingga mati kerana tanah pusaka"

Post a Comment

loading...

Viral Terupdate