Kanak-kanak lelaki meninggal dunia akibat patah tulang rusuk & pankreas terkoyak | Viral Blog | Berita Viral
loading...

Kanak-kanak lelaki meninggal dunia akibat patah tulang rusuk & pankreas terkoyak

Kanak-kanak lelaki meninggal dunia akibat patah tulang rusuk & pankreas terkoyak - Hallo PemirsaViral Blog | Berita Viral, Pada Artikel yang kalian baca kali ini dengan judul Kanak-kanak lelaki meninggal dunia akibat patah tulang rusuk & pankreas terkoyak, kita sudah siapkan artikel ini dan itu dengan baik untuk kalian baca dan ambil informasi didalamnya ya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Sensasi, yang kita tulis ini dapat kalian mengerti ya,selamat membaca.

Judul : Kanak-kanak lelaki meninggal dunia akibat patah tulang rusuk & pankreas terkoyak
link : Kanak-kanak lelaki meninggal dunia akibat patah tulang rusuk & pankreas terkoyak

Baca juga


Kanak-kanak lelaki meninggal dunia akibat patah tulang rusuk & pankreas terkoyak

loading...

KAJANG, SELANGOR - Pembantu taksa dan teman lelakinya ditahan susulan kematian anak lelakinya berusia dua tahan akibat kecederaan dalaman, lapor Harian Metro

Dalam kejadian jam 6.55 pagi semalam, mangsa yang mengalami pernafasan yang tidak stabil itu dikejarkan ke Hospital Kajang oleh ibunya. Bagaimanapun, mangsa meninggal dunia selepas beberapa minit menerima rawatan. 

Ketua Polis Daerah Kajang, Asisten Komisioner Othman Nanyan berkata, pemeriksaan awal mendapati banyak kesan merah dan bengkak di bahagian kepala dan badan mangsa. 

"Hasil bedah siasat mengesan tulang rusuk sebelah kanan mangsa patah dan pankreas terkoyak. Terdapat juga banyak kesan lebam baru pada tubuh badan mangsa," katanya. 

Susulan itu, ibu mangsa, 29, dan teman lelakinya, 39, ditahan reman selama seminggu sehingga 20 Mei. 

Siasatan awal juga mendapati, teman lelaki ibu mangsa mempunyai rekod lampau berkait kes dadah. Kes disiasat mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan. - The Reporter


Begitu deh artikelnya Kanak-kanak lelaki meninggal dunia akibat patah tulang rusuk & pankreas terkoyak

sudah kamu baca sampai selesai. Kanak-kanak lelaki meninggal dunia akibat patah tulang rusuk & pankreas terkoyakNah kali ini, moga aja bisa ngasih manfaat untuk kalian semua ya. so, sampai jumpa di postingan artikel berikutnya.

Kamu sekarang membaca artikel Kanak-kanak lelaki meninggal dunia akibat patah tulang rusuk & pankreas terkoyak dengan alamat link https://goesviralblog.blogspot.com/2017/05/kanak-kanak-lelaki-meninggal-dunia.html
loading...

0 Response to "Kanak-kanak lelaki meninggal dunia akibat patah tulang rusuk & pankreas terkoyak"

Post a Comment

loading...

Viral Terupdate