Mayat bayi masih bertali pusat ditemui tepi tong sampah | Viral Blog | Berita Viral
loading...

Mayat bayi masih bertali pusat ditemui tepi tong sampah

Mayat bayi masih bertali pusat ditemui tepi tong sampah - Hallo PemirsaViral Blog | Berita Viral, Pada Artikel yang kalian baca kali ini dengan judul Mayat bayi masih bertali pusat ditemui tepi tong sampah, kita sudah siapkan artikel ini dan itu dengan baik untuk kalian baca dan ambil informasi didalamnya ya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Sensasi, yang kita tulis ini dapat kalian mengerti ya,selamat membaca.

Judul : Mayat bayi masih bertali pusat ditemui tepi tong sampah
link : Mayat bayi masih bertali pusat ditemui tepi tong sampah

Baca juga


Mayat bayi masih bertali pusat ditemui tepi tong sampah

loading...

GEORGETOWN, PULAU PINANG - Mayat bayi perempuan yang baru dilahirkan ditemui berhampiran tong sampah di Kompleks Makanan Bayu Senja, Batu Ferringhi, hari ini, lapor Harian Metro

Ketua Polis Daerah Timur Laut, Asisten Komisioner Anuar Omar berkata, mayat bayi yang masih bertali pusat itu ditemui oleh orang awam kira-kira jam 9 pagi tadi. 

"Mayat bayi dibungkus dengan kain putih dan kain batik, diletakkan dalam kotak. Pemeriksaan awal mendapati, tiada kesan luka atau kecederaan pada mayat. 

"Kami masih menjalankan siasatan lanjut dan mayat mangsa dihantar ke Hospital Pulau Pinang untuk dibedah siasat," katanya. 


Begitu deh artikelnya Mayat bayi masih bertali pusat ditemui tepi tong sampah

sudah kamu baca sampai selesai. Mayat bayi masih bertali pusat ditemui tepi tong sampahNah kali ini, moga aja bisa ngasih manfaat untuk kalian semua ya. so, sampai jumpa di postingan artikel berikutnya.

Kamu sekarang membaca artikel Mayat bayi masih bertali pusat ditemui tepi tong sampah dengan alamat link https://goesviralblog.blogspot.com/2017/05/mayat-bayi-masih-bertali-pusat-ditemui.html
loading...

0 Response to "Mayat bayi masih bertali pusat ditemui tepi tong sampah"

Post a Comment

loading...

Viral Terupdate