Nora Danish failkan saman terhadap Fasha Sandha | Viral Blog | Berita Viral
loading...

Nora Danish failkan saman terhadap Fasha Sandha

Nora Danish failkan saman terhadap Fasha Sandha - Hallo PemirsaViral Blog | Berita Viral, Pada Artikel yang kalian baca kali ini dengan judul Nora Danish failkan saman terhadap Fasha Sandha, kita sudah siapkan artikel ini dan itu dengan baik untuk kalian baca dan ambil informasi didalamnya ya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Sensasi, yang kita tulis ini dapat kalian mengerti ya,selamat membaca.

Judul : Nora Danish failkan saman terhadap Fasha Sandha
link : Nora Danish failkan saman terhadap Fasha Sandha

Baca juga


Nora Danish failkan saman terhadap Fasha Sandha

loading...

KUALA LUMPUR - Susulan viral kenyataan pelakon, Fasha Sandha yang mendakwa dirinya 'dihalau' dari sebuah majlis pertunjukan fesyen Fenomena Aidilfitri 2017 atas permintaan pihak tertentu, Nora Danish semalam tampil menafikan dakwaan itu dan mahu mengambil tindakan undang-undang. 

Lapor Astro Gempak, tindakan itu diambil ekoran kenyataan tidak tepat yang ditulis oleh Fasha di Instagram miliknya, kelmarin. 

"Kerosakan sudah dibuat dan saya menerima impak teruk terhadap perniagaan dan maruah keluarga saya. Jadi saya telah mengupah peguam dan tindakan undang-undang telah diambil atas tuduhan fitnah yang dibuat terhadap saya," katanya. 

Dalam sidang media tergempar yang diadakan di Publika semalam, Nora menjelas bahawa kejadian yang berlaku bukan berunsur sabotaj dan dia tiada masalah untuk berjumpa dengan pihak Fasha. 

"Saya tiada masalah untuk berjumpa dengan dia (Fasha). Malah saya juga sangat bersedia untuk naik turun mahkamah jika perkarai ni berlarutan," katanya. 

Nora juga mengambil tindakan saman terhadap seorang blogger yang didakwanya bertindak melampau dengan mengemaskini status berbaur fitnah dan berat sebelah.

Bagaimanapun di media sosial, netizen mempersoalkan apakah tindakan saman itu boleh dibuat kerana Fasha Sandha tidak menyebut nama orang yang dimaksudkannya itu dalam caption gambar Instagramnya.

Difahamkan, Fasha Sandha kini berada di luar negara bercuti bersama anak-anaknya. - The Reporter


Begitu deh artikelnya Nora Danish failkan saman terhadap Fasha Sandha

sudah kamu baca sampai selesai. Nora Danish failkan saman terhadap Fasha SandhaNah kali ini, moga aja bisa ngasih manfaat untuk kalian semua ya. so, sampai jumpa di postingan artikel berikutnya.

Kamu sekarang membaca artikel Nora Danish failkan saman terhadap Fasha Sandha dengan alamat link https://goesviralblog.blogspot.com/2017/05/nora-danish-failkan-saman-terhadap.html
loading...

0 Response to "Nora Danish failkan saman terhadap Fasha Sandha"

Post a Comment

loading...

Viral Terupdate