Pandu lawan arus, Ng Pei Ven dibebaskan dari tuduhan guna dadah | Viral Blog | Berita Viral
loading...

Pandu lawan arus, Ng Pei Ven dibebaskan dari tuduhan guna dadah

Pandu lawan arus, Ng Pei Ven dibebaskan dari tuduhan guna dadah - Hallo PemirsaViral Blog | Berita Viral, Pada Artikel yang kalian baca kali ini dengan judul Pandu lawan arus, Ng Pei Ven dibebaskan dari tuduhan guna dadah, kita sudah siapkan artikel ini dan itu dengan baik untuk kalian baca dan ambil informasi didalamnya ya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Sensasi, yang kita tulis ini dapat kalian mengerti ya,selamat membaca.

Judul : Pandu lawan arus, Ng Pei Ven dibebaskan dari tuduhan guna dadah
link : Pandu lawan arus, Ng Pei Ven dibebaskan dari tuduhan guna dadah

Baca juga


Pandu lawan arus, Ng Pei Ven dibebaskan dari tuduhan guna dadah

loading...

BUKIT MERTAJAM, PULAU PINANG - Ng Pei Ven, 19, dibebaskan dari pertuduhan memasukkan dadah ke dalam badan ketika memandu melawan arus sehingga menyebabkan kemalangan maut di Kilometer 134 Lebuhraya Utara Selatan di Permatang Pauh, 14 Mac lalu, lapor Harian Metro

Majistret Jamaliah Abd Manap membuat keputusan itu hari ini selepas mendapati ujian saringan air kencing tertuduh negatif, selepas diberitahu Timbalan Pendakwaraya Kamaliza Md Zin. 

Jamaliah kemudiannya meminta wang jaminan sebanyak RM5,000 yang dikenakan dikembalikan. 

Pada 17 Mac lalu, Pei Ven mengaku tidak bersalah atas tuduhan mengambil dadah jenis amphetamine sewaktu kejadian dan meminta dibicarakan. 

Sementara itu bagi pertuduhan kedua iaitu memandu di bawah pengaruh dadah sehingga menyebabkan kematian Mohamad Fandi Rosli, 36, mahkamah menetapkan 5 Julai depan untuk sebutan semula bagi serahan dokumen. 

Dalam kejadian 7.50 pagi 14 Mac lalu, pei Ven dituduh memandu melawan arus sejauh lima kilometer dari Plaza Tol Sungai Dua menghala ke Butterworth, kemudian merempuh Perodua Kelisa dan menyebabkan pemandnya maut. - The Reporter


Begitu deh artikelnya Pandu lawan arus, Ng Pei Ven dibebaskan dari tuduhan guna dadah

sudah kamu baca sampai selesai. Pandu lawan arus, Ng Pei Ven dibebaskan dari tuduhan guna dadahNah kali ini, moga aja bisa ngasih manfaat untuk kalian semua ya. so, sampai jumpa di postingan artikel berikutnya.

Kamu sekarang membaca artikel Pandu lawan arus, Ng Pei Ven dibebaskan dari tuduhan guna dadah dengan alamat link https://goesviralblog.blogspot.com/2017/05/pandu-lawan-arus-ng-pei-ven-dibebaskan.html
loading...

0 Response to "Pandu lawan arus, Ng Pei Ven dibebaskan dari tuduhan guna dadah"

Post a Comment

loading...

Viral Terupdate