Pengeluar minta harga gula dinaikkan 40 sen | Viral Blog | Berita Viral
loading...

Pengeluar minta harga gula dinaikkan 40 sen

Pengeluar minta harga gula dinaikkan 40 sen - Hallo PemirsaViral Blog | Berita Viral, Pada Artikel yang kalian baca kali ini dengan judul Pengeluar minta harga gula dinaikkan 40 sen, kita sudah siapkan artikel ini dan itu dengan baik untuk kalian baca dan ambil informasi didalamnya ya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Sensasi, yang kita tulis ini dapat kalian mengerti ya,selamat membaca.

Judul : Pengeluar minta harga gula dinaikkan 40 sen
link : Pengeluar minta harga gula dinaikkan 40 sen

Baca juga


Pengeluar minta harga gula dinaikkan 40 sen

loading...

KUALA LUMPUR - Pengeluar gula, MSM Malaysia Holdings dilaporkan masih dalam perbincangan dengan kerajaan untuk menaikkan harga gula 40 sen sekilogram. 

Memetik laporan Malay Mail Online, permintaan untuk menaikkan harga gula itu adalah bagi menjamin keuntungan syarikat tahun ini. 

Presiden kumpulan Felda Global Ventures Holding Bhd (FGV) dan ketua pegawai eksekutif Datuk Zakaria Arsha berkata, harga gula mentah yang tidak stabil dan ditambah dengan kejatuhan ringgit menyebabkan syarikat berdepan cabaran. 

"Disebabkan harga gula mentah tidak stabil, kerajaan perlu menaikkan harga jualan sebanyak 40 sen per kilogram," katanya. 

1 Mac lalu, harga gula pasir putih bertapis dinaikkan 11 sen sekilogram, daripada RM2.84 kepada RM2.95 sekilogram. 

Kali terakhir harga gula diselaraskan adalah pada Oktober 2013. - The Reporter


Begitu deh artikelnya Pengeluar minta harga gula dinaikkan 40 sen

sudah kamu baca sampai selesai. Pengeluar minta harga gula dinaikkan 40 senNah kali ini, moga aja bisa ngasih manfaat untuk kalian semua ya. so, sampai jumpa di postingan artikel berikutnya.

Kamu sekarang membaca artikel Pengeluar minta harga gula dinaikkan 40 sen dengan alamat link https://goesviralblog.blogspot.com/2017/05/pengeluar-minta-harga-gula-dinaikkan-40.html
loading...

0 Response to "Pengeluar minta harga gula dinaikkan 40 sen"

Post a Comment

loading...

Viral Terupdate