Polis selamatkan bayi usia setahun terkunci dalam kereta (40 minit), sementara ibu bapanya pergi bershopping | Viral Blog | Berita Viral
loading...

Polis selamatkan bayi usia setahun terkunci dalam kereta (40 minit), sementara ibu bapanya pergi bershopping

Polis selamatkan bayi usia setahun terkunci dalam kereta (40 minit), sementara ibu bapanya pergi bershopping - Hallo PemirsaViral Blog | Berita Viral, Pada Artikel yang kalian baca kali ini dengan judul Polis selamatkan bayi usia setahun terkunci dalam kereta (40 minit), sementara ibu bapanya pergi bershopping, kita sudah siapkan artikel ini dan itu dengan baik untuk kalian baca dan ambil informasi didalamnya ya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Sensasi, yang kita tulis ini dapat kalian mengerti ya,selamat membaca.

Judul : Polis selamatkan bayi usia setahun terkunci dalam kereta (40 minit), sementara ibu bapanya pergi bershopping
link : Polis selamatkan bayi usia setahun terkunci dalam kereta (40 minit), sementara ibu bapanya pergi bershopping

Baca juga


Polis selamatkan bayi usia setahun terkunci dalam kereta (40 minit), sementara ibu bapanya pergi bershopping

loading...

CHINA - Seorang bayi lelaki nyaris mengalami strok haba selepas ditinggalkan tidur dalam kereta, sementara ibu bapanya keluar membeli-belah, lapor Shanghaiist.

Dalam kejadian di Dongguan itu semalam, bayi berusia satu tahun itu terbangun dan mendapati ibu bapa tiada di sisi, bayi itu mula menangis ketakutan. 

Seorang pejalan kaki yang kebetulan melalui jalan berhampiran terdengar tangisan bayi itu dan terus menghubungi pihak polis untuk meminta bantuan. 

Dalam video yang tersebar, kelihatan dua pegawai polis sedang cuba memecahkan cermin tingkap kereta untuk menyelamatkan bayi berkenaan yang dilihat sudah mula berpeluh selepas berada di dalam kereta itu selama 40 minit. 


Tidak dapat dipastikan sama ada ibu bapa bayi berkenaan akan didakwa di atas kecuaian mereka. Namun netizen berharap pasangan itu bersyukur kerana anak mereka berjaya diselamatkan orang awam dan pihak berkuasa. - The Reporter


Begitu deh artikelnya Polis selamatkan bayi usia setahun terkunci dalam kereta (40 minit), sementara ibu bapanya pergi bershopping

sudah kamu baca sampai selesai. Polis selamatkan bayi usia setahun terkunci dalam kereta (40 minit), sementara ibu bapanya pergi bershoppingNah kali ini, moga aja bisa ngasih manfaat untuk kalian semua ya. so, sampai jumpa di postingan artikel berikutnya.

Kamu sekarang membaca artikel Polis selamatkan bayi usia setahun terkunci dalam kereta (40 minit), sementara ibu bapanya pergi bershopping dengan alamat link https://goesviralblog.blogspot.com/2017/05/polis-selamatkan-bayi-usia-setahun.html
loading...

0 Response to "Polis selamatkan bayi usia setahun terkunci dalam kereta (40 minit), sementara ibu bapanya pergi bershopping"

Post a Comment

loading...

Viral Terupdate